vem fan åker skridskor?

På dagens idrottslektion hade vi skridskor, dvs rumpåkning för min del. Jag och skridskor går inte så bra ihop, man bara glider ju runt. Så jag har jättesmickrande stort halvsvullet blåmärke på rumpan, som är helt underbart och gör sådär irriterande ont när man sitter, bara för att jag inte kunde bromsa, utan dängde in med rumpan i sargen. :)

Efter jag käkat middag hos min morfars fru drog jag till gården och kollade på när Shattered spelade. Dom är faktiskt sjukt bra för att vara unga och från Östersund, så jag ska fixa en video eller en låt eller något med dom. Heh.

Det har alltså varit en superdag, fick tillochmed VG på en grej på SOn jag trodde jag skulle faila på :D Dagen blir knappast bättre. (Y)

Ska fixa lite bilder någon dag, har inte haft tid eftersom jag spenderat mycket tid på sjukhuset.. Just ja, han är på operation nu, verkar gå rätt bra eftersom jag inte hört något annat. Det är superbra, man slipper oroa sig och så nu ju. Ska typ hälsa på imorgon om jag hinner efter trumlektionerna.

Så jäkla glad idag :D







 
 


Kommentarer
Postat av: alva

haha , typ alla här äälskar skridskor , förutom jag :') miss u !

2009-11-04 @ 16:16:26
URL: http://alvahappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0