städar... :/

Idag måste jag städa, mitt rum ser helt åt helvete ut. Har redan börjat, men tog en paus och skruvade upp två gitarrhängare och åt mammas übersalta quorngryta. Det är så mycket skit som får plats på tolv kvadrat att det är läskigt. Kanske laddar upp en bild för att visa hur fint det kan vara i typ en timma efter jag städat. Eller ända tills jag gått in där igen.

Jag är inte så effektiv när jag städar, speciellt inte när det finns MSN, Facebook eller Spotify i närheten... Vad gjorde man innan Spotify kom egentligen? och innan mobilen, internet och tv? Nääe, alla får skicka spotifylistor till mig, antingen på msn, [email protected], eller kommentera :)

Men nu, back to städningen.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0