sjukhuset och skola

Skola idag, är väl inte speciellt roligt, men hade typ inga riktigt sega lektioner iallafall. Efteråt drog jag hem och åt en macka och lite pulvermos, eftersom jag inte gillar kött, och sen drog jag och hälsade på på sjukan igen. Han står rätt still nu, inflammationen går varken upp eller ner. Om det inte blir bättre till imorgon blir det en nödoperation någon gång under morgondagen, men tror det blir bra förr eller senare. :)

Årets önskelista är klar också, jag önskar mig så bra saker varje år! :D

1, Ny skateboard
2, Tillåtelse för piercing av mamma
3, Råttor med bur
4, Pengar
5, Random roliga saker

Dock kommer jag bara få det sistnämnda tror jag, eftersom jag önskat mig samma saker i typ tre år utan att få något av det. Men det blir nog superbra ändå. Hahah!

 







 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan ju stryka nr 1,2 och 3. Speciellt 2 du kommer inte få förren du är 18, så är det bara ;) pusspåre

2009-11-08 @ 21:25:12
URL: http://sandrawall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0