session under bron + lite info om mig

I onsdags var det photoshoot/session i rampen under bron under förmiddagen, skitbra väder men det blev inte så mycket bra bilder. Det kan ha att göra med att jag inte är så bra på att skejta i ramp, men det var typ fjärde gången då. Är ganska nöjd, inga tricks eller något men ändå rätt snyggt. Amanda tog alla bilder utom dom på henne själv, som jag är stolt fotograf till.


Vy över undersidan av Frösöbron och delar av FrösönZombie Crew hade taggat rampenMin stora skräckSå bra höstväder som det blir i norrlandAmanda får cred för alla bilder hon tagitAxel hängde med och tittade


Snabb info om mig


Namn:
Anna Josefin Wall
Ålder: 14 år
Bor: Östersund
Har skejtat: uhm... typ sen i mitten av september 2009.







 

Kommentarer
Postat av: Iman

Diggar bloggen keep on rockin it. ;D

Blir stokad på att åka hela tiden men lägg upp fler bilder skulle sitta bra



Awesomeness !!

2009-11-28 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0