markus i mitt hjärta <3

Jag är så jäkla glad nu, skateboarden är påväg, är antagligen framme imorgon så jag kan ta med den till åre. Markus, som jobbar på Sveriges antagligen bästa butik där jag köpte Viggo, är guld värd eftersom han är den som fixat allt jättesnabbt och smidigt. Tack <3

Annars har det väl inte gått sådär jättebra med städningen, har mest suttit vid datorn... Men så går det när man verkligen inte har lust att städa. Här kommer bildbevis på hur bra det kan se ut när man inte egentligen städat, utan bara tryckt ner alla grejer i lådor (Y)






Mycket grejer på liten yta? Ohyes! Mitt rum är ungefär 12 kvadratmeter och rymmer massor med saker. Kanske tillochmed lite för mycket saker... Men nu ska jag nog ta och lägga mig, skola imorgon och då måste man vara riktigt utvilad för att kunna ta in alla nya saker man lär sig varje dag.

Pfft, som om det skulle hända, nu tänker jag titta på tv.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0