jag är jättebra på att uppdatera

Och dessutom är det skitlätt att skriva med handen i bandage. Jag lyckades på något sjukt avancerat sätt snitta upp vänster handflata utan att ens märka det i rampen, så nu har jag jättefint bandage så det inte ska blöda mer.
Jag har varit i åre och skejtat med Alva, det har varit helt underbart roligt. Vågar typ droppa om alva bara står bredvid, och sedan rock to fakie går super. Känns jäkligt bra.

Nästa helg blir det typ skejt hemma i staden, Martin skulle typ hänga med också. Fast han kommer säkert bli utägd av mig och Alva eftersom vi är bäst av alla små flickor. Och det är absolut inte för vi är dom enda små flickorna heller!

PS. Alva är min syster








 

Kommentarer
Postat av: Alf

du har skillzz wall :P

2009-11-17 @ 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0